niedziela, 4 stycznia 2015

Coraz lepsze życie - czyli jakie?


Zawsze chciałam mieć dobre życie. Ale co to oznacza w praktyce? Dobre życie, czyli jakie?

Na ten moment doszłam do wniosku, że moje życie jest dobre wtedy, gdy dobrze się czuję. Tylko tyle i aż tyle. A kiedy się dobrze czuję?

- gdy jestem zdrowa i pełna energii, mam sprawne ciało i umysł,
- gdy robię to co lubię i widzę w tym sens,
- gdy przebywam w otoczeniu życzliwych ludzi,
- gdy wyrażam siebie twórczo,
- gdy współpracuję z innymi dla wspólnego dobra,
- gdy jestem szczera i uczciwa względem siebie i innych ludzi,
- gdy są w moim życiu bliskie relacje,
- gdy mam kontakt z naturą,
- gdy jestem wewnętrznie spokojna i zrównoważona,
- gdy mam swoje miejsce,
- gdy się rozwijam,
- gdy żyję po swojemu, tak jak lubię.


Staram się tak organizować swoje życie, aby spełniało te warunki. Na ewentualne trudności przygotowałam Osobisty Zestaw Pierwszej Pomocy, z którego korzystam w razie potrzeby. 

Ale życie to proces zmian. Być może następny dzień, następna chwila podpowiedzą mi inne, lepsze opcje. To jest proces, tak właśnie tworzy się CORAZ LEPSZE ŻYCIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz